RE: video editleme programı

Title: RE: video editleme programı

cinelerra ilgimi çekti, umarım derlerken bir sorun çıkarmaz..

-----Original Message-----
From: Selcuk Erdem [mailto:selcukerdem@penguen.com]
Sent: Friday, September 02, 2005 11:49 AM
To: debian-user-turkish@lists.debian.org
Cc: debian-user-turkish@lists.debian.org
Subject: Re: video editleme programı

> VEDAT YILMAZ wrote:
>
> Merhabalar,
>

> Çektiğim videoları editleyip VCD veya DVD olarak kaydedebileceğim iyi
> bir program arıyorum.. profesyonel bir şey olmalı..
>
> Önerilerinizi bekliyorum..
>

> Teşekkürler.

Merhaba,

Kino'yu denediniz mi? Cinelarra kadar profesyonel isi degil ama belki
isinizi gorur. Kino hafif gelirse Cinelarra denemelisiniz, ama Debian
depolarinda yok.(Kino butun Debian depolarinda var, paket adi kino,
ayrica http://www.kinodv.org/ )

Cinelarra icin http://heroinewarrior.com/cinelerra.php3 (rpm paketi var)

Sevgiler...