From: Emre ÖZKAPI [mailto:emreoz@gmx.net]
Sent: Thursday, September 01, 2005 11:09 AM
To: VEDAT YILMAZ
Subject: Re: video editleme programı

cinelerra  programı var ancak ben yapılandırmasını başaramadım. Birde

MainActor v5 var,  http://www.mainconcept.com/products.shtml

ikincisi ücretli bir program ancak p2p programlarından bulunabiliyor.

başka program var ise bende merak ediyorum, video editing linux altında yapamadığım için hala windows kullanmak zorunda kalıyorum. Bir çözüm bulabilirsek windows'tan kurtulumuş olacağım/olacağız.

sevgiler,
emre.

VEDAT YILMAZ wrote:

Merhabalar,

Çektiğim videoları editleyip VCD veya DVD olarak kaydedebileceğim iyi bir program arıyorum.. profesyonel bir şey olmalı..

Önerilerinizi bekliyorum..

Teşekkürler.

Checked by AVG Anti-Virus.