Re: root terminal baslatilamiyor

Merhabalar,
Önceki epostada dediğim gibi XFree86 yı yeniden kurmanızı öneririm.

(bu epostanın yazılış sebebi şudur) baş ağrısı ne demek, siz böyle
sorular soracaksınız ki, bizler de öğreneceğiz. Ayrıca bu yazdıklarımız
arşivlendiği için daha sonraki bir vakitte aynı sorunla karşılaşacak
kişilere de (hem sizin, hem bizim) faydamız olacaktır. O yüzden böyle
bir çekinceniz olmasın. Sorun/cevaplayın
sorabildiğiniz/cevaplayabildiğiniz kadar : )

Can Kavaklıoğlu