Re: alsa başlangıç problemi

Onboard bir kart.
Alsaconf esnasında `intel8x0 nVidia Corporation: Unknown device 00ea
(rev a1)` diyor kart için.

Yüklediğim modüller:
snd-intel8x0 snd-ac97-codec snd-pcm-oss snd-mixer-oss snd-pcm snd-timer
snd-page-alloc snd-mpu401-uart snd-rawmidi snd-seq-device.

Bu arada daha önce sorunsuz bir biçimde kullanabiliyordum kartı. Son
yüklemede gnome yerine gnome-core paketini tercih etmiştim, o yüzden
eksik yüklenmiş bir paket ya da lib olabilir diye düşünüyorum.

iyi çalışmalar,
koray