Re: kernel 2.6'da cdrom sürücü ile ilgilifarkli bir sey mi yapmak gerekiyor?

Emre Sevinc yazmış:
NOTE: this version of cdrecord is an inofficial (modified) release of cdrecord
      and thus may have bugs that are not present in the original version.
Please send bug reports and support requests to <cdrtools@packages.debian.org>. The original author should not be bothered with problems of this version.

Dediğiniz gibi GUI den kaynaklanacağını sanmıyorum. Ben gnomebaker'i reklam amacıyla tavsiye ettim aslında :) Gelelim probleminize, nasıl olmuş bilemiyorum ama cdrecord paketiniz orjinal değil. Sorunun nedeni de bu. Az önce konuştuğumuz libscg paketi cdrecord içerinide gömülü olarak geliyor. Sanırım eski paketi (cdrecord) tamamen kaldırıp, orjinal paketi kurarsanız sorununuz çözülecektir.