Re: amd 64 üzerinde kurulum

Herkese Selamlar. http://blog.blackdown.de/2005/06/26/debian-installer-with-kernel-2611/ adresinden indirdiğim iso ile sistemi çalıştırdım ve kuruluma başladım. Temel sistemi kurup makinayı yenien başlattığında;
-------------------------------
ata1 is slow to respond, please patient
ata1 failed to respond(30 secs)
şeklinde bir hata aldım ve devamında
pivot_root : No such file or directory
/sbin/init: 432 : cannot open dev/console: No such file
Kernel Panic: Attempted to kill init!
şeklinde bir hata ile sistem açılışı durdu. Debian listelerinde konuyu araştırdım, aynı hata ile karşılaşanlar var ancak cevap olarak bir şey bulamadım Bu konuda ne yapabilirim? Herkese iyi çalışmalar.