super ile yetki atama

Merhaba,
Normal kullanıcılara bazı root yetkilerini vermek için super diye bir
yazılım kurdum. /etc/super.tab dosyasına örneğin gdm yi normal
kullanıcı ile çalıştırmak için;
:define admin ahmet gdm /usr/bin/gdm uid=root $admin
satırını ekledim ama $super gdm dediğimde hala root olmanız gerekir
şeklinde mesaj çıkıyor.

Bir de işyerimde anakartı fijutsi-siemens olan bir masaüstü Exper
marka bilgisayar ve evde de i915G chipsetli bir msi anakart
kullanıyorum. İşlemci sıcaklıklarını ölçen bir program var mı?
İşyerindeki bilgisayara lm-sensors diye bir program kurdum ama
sensors-detect komutunu verince desteklenmiyor cinsinden mesajlar
verdi.

Teşekkürler.