autofs

Merhabalar,

CDRom ve usb belleklerimi takınca otomatik mount etmesini sağlamak
üzere www.debian-tr.org/?q=autofs  belgedekileri uyguladım ya da
uygulamaya çalıştım. Ama galiba başaramadım. apt-get install autofs
komutunu çalıştırınca kurulum yapıldı ama
starting automounter:loading autofs4 kernel module, no automount maps defined
şeklinde hata verdi. belgede zaten autofs4 kernel modülüne sahip
olmanız gerekiyor ibaresi vardı. Muhtemelen sorun burda. Ancak ben
bahsettiği modülün sistemimde yüklü olup olmadığını nasıl
anlayabileceğimi ve yüklü değilse nasıl yükleyeceğimi bilemiyorum.
Teşekkürler.