Re: ubuntu gümrük meselesi

Selam,

Benim başka bir önerim var arkadaşlar:

      Durumu Ubuntu'ya bildirelim, mutlaka destek olacaklardır,
      ardından özel bir kargo şirketine (UPS gibi) vermelerini
      söyleyelim ve tek partide bir kaç bin tane sipariş
      verelim. Bildiğim kadarıyla UPS'in malları gümrüklerde en az
      sorun yaşayanlar oluyor. Gerekirse aramızda para toplayıp, kargo
      mastaraflarını da karşılayabileceğimizi söyleyelim
      Ubuntu'ya. Bence destek olacaklardır. Gelen CD'leri de
      debian.org.tr 'ye koyacağımız bir form ile isteyene
      dağıtalım. Veya her ilden birer gönüllü arkadaş çıkacaktır,
      onlara ulaştıralım ve onlar istedikleri yerlere
      dağıtsınlar. Evet farkındayım böyle biraz masraflı olacak gibi,
      ancak başka çare de görünmüyor.

Saygılar