Re: ubuntu gümrük meselesi

kapağı vs çok güzeldi valla.zaten hem live cd hem de disk versiyonu vardı pakette.
benim amacım çoğunu ilköğretim okullarına dağıtmaktı.
aslında devletin bilişim politikası ms ve dos öğrenmekten öteye gitmeyi gereksiz bulan bilgisayar öğretmenleri söz konusu olduğunda benim bu bireysel çabam ne kadar başarılı olur orasını bilemem tabi.

ptt deki memurların insiyatifine kaldığı kesin.cd lerin geri gittiğine bile aslında inanmıyorum.

cd kopyalamaya varım.50 cd de benden.e-mail adresimden ayrıntıları görüşelim.cd etiketi yapabilirsek o da güzel olur.

Timu EREN wrote:
    Merhaba ...