RE: nvidia yükleme problemi: kernel-image-2.6.11-1-686 yükledikten sonra bir türlü halledemedim

Title: RE: nvidia yükleme problemi: kernel-image-2.6.11-1-686 yükledikten sonra bir türlü halledemedim

-----Original Message-----
From: Emre Sevinc [mailto:emres@bilgi.edu.tr]
Sent: Sat 7/23/2005 6:18 PM
To: debian-user-turkish@lists.debian.org
Subject: nvidia yükleme problemi: kernel-image-2.6.11-1-686 yükledikten sonra bir türlü halledemedim

> Bir önerisi olan var mi? Nerede hata yapiyorum?

module-assistant bana yardimci oldu, Debian'in dostu gene Debian'in araclari! :)

Son bir gayret ile

  http://www.debian.org.tr/?q=sarge-install-4

adresindeki, Debian tarzi NVIDIA kurulumunu denedim
ve module-assistant ile problemimi cözebildim.

module-assistant kurulurken ve update edilirken

 "Warning, /usr/src/linux seems to contain unconfigured kernel source!"

 "Warning, /usr/src/kernel-source-2.6.11 seems to contain unconfigured kernel source!"

uyarilarini vermekle birlikte yapmasi gerekeni yapti (sanirim
bu uyarilarin sebebi benim cekirdegi kendim derlememis olmam,
yani make menuconfig gibi bir sey yapmamis olsam),

 module-assistant auto-install nvidia

ile gerekli seyler derlenip kuruldu. Ardindan

 apt-get install nvidia-glx nvidia-kernel-common

komutu ve startx ile huzura kavustum. /etc/X11/XF86Config-4
dosyasinda baska bir degisiklik yapmama gerek kalmadi
cünkü zaten önceden de nvidia sürücüleri kullandigim
icin dosya gerekli sekilde yapilandirilmis halde idi.

Artik

  Linux debian 2.6.11-1-686 #1 Mon Jun 20 22:00:38 MDT 2005 i686 GNU/Linux

ve nvidia sürücüleri ile sorunsuz sekilde calisabiliyorum. linux 2.6
Celeron 1 Ghz'lik ve fluxbox'lik makinamda daha bir "responsive"
daha bir hizli tepki verir oldu.

E-postami okuyup öneride bulunan herkese ve beklenmedik
bir anda söz konusu Türkce Debian belgesi ile günümü kurtaran Serdar
Aytekin'e tekrar tesekkürler :)

kurulum belgesi