Re: philips ed16 external dvd-rw debianda çalıştı ammaaaa...

On 7/23/05, Koray Bostancı <euler@koray.org> wrote:
fstab tablonda recorderı göremedim ancak mount işlemini şu şekilde
yapman gerekli.

>$ mount /dev/hdb

not: burada hda yerine recorderın yerini yazacaksın. örneğin cdromun
için /dev/hdb görüyorum tablonda, ancak recorder için bir kayıt
gözükmüyor. Ha o zaten benim recorderım diyorsan, mount işlemini
yukarıdaki gibi yapabilirsin.

Zaten asıl mesele recorderın yerini bilmemem. Onu nereden öğrenebilrim? dediğiniz gibi hdb benim normal dvd okuyucunun driver'ı

--
Mehmet Recep Türkoğlu
İTÜ Maden Müh.