Evolution Çökme Problemi

Merhaba,

Debian Testing kullanıyorum. Sistemim güncel.
Evolution da Görevler yada Takvimler sekmesini açmaya çalıştığımda
program çöküyor. Tekrar açmaya çalıştığım da ise hata verip açılmıyor.

Konsolun verdiği hata mesajı şöyle :
Pango-WARNING **: Invalid UTF-8 string passed to pango_layout_set_text()

Gconf düzenleyici ile apps>Evolution>shell>view_defaults sekmesindeki
component_id in task yada calendar değerini (bunlardan biri seçiliyken
yani program açıldığında, beraberinde bu iki modülden birini
göstermesini tercih ettiğimde üstteki hata veriliyor ve açılmıyor) mail
olarak düzeltip Evolution u açmayı başardım ama Görevler yada Takvimler
sekmesini açmaya çalışınca yine aynı şey oluyor. Bu iki sekmeden birini
açmaya çalıştığımda program neden çöküyor olabilir?

Bir öneriniz var mı acaba?

Iyi Çalışmalar
Murat Sağlam