Re: kernel directory nerde?

   Merhaba...

[kes]
> nasıl sürümü yükselteceğiz bizden kernel directory 'i istiyor :( (Not
> üzerinde kernel 2.4.27 yüklü, ama source paketleri nedense pek
> görünmüyor bunun hakkında fikri olan var mı?)
[/kes]

     Bir kaç gün önce bu konu ile ilgili bir e-posta'da bu zaten
anlatılmıştı (tabii sizin dediğiniz şeyi doğru anladı isem) bir daha
tekrarlayalım.
apt-cache search kernel-source derseniz size pek çok kernel source
kodunun paketi listelenir siz o liste içerisinden istediğiniz kernel
source paketini yine apt-get ile indirebilirsiniz.

   kernel kaynak paketi kurulduğunda /usr/src/ altına
kernel-source-XXXXX gibi bir dizin oluşur ve bu dizine işaret eden
birde linux isimli sembolik link oluşur artık kernel source larını
istediğiniz gibi kullanabilirsiniz. (sizin durumunuzda kernel header
larıda yüklemek gerekebilir )

     iptables paketini yükseltmek yerine iptables kuralarını göz
atmamız için ( elbette özel bir ağda değilseniz ve sakıncası yoksa )
yollayabilirseniz eminim daha kolay çözümler bulabiliriz. ( elbette
route -n, ifconfig ve diğer makinelerden bir yada birkaç tanesinin ip
ayarları, varsa proxy vs. bilgileri gibi bilgiler ile birlikte) ve son
olarak eğer internet bağlantısında sakıncalı web sayfaları vs. gibi
şeyleri yasaklamak istiyorsunuz gibi bir şeyler hissettim bunları
iptables yerine proxy ile yapmanız daha kolay olmazmı?

--
Saygılar && İyi Çalışmalar
Timu EREN ( a.k.a selam )