Re: "make menuconfig" sorunu

Selam,

Varsayılanda Debian kernel kaynak kodlarını yüklemez, bunun için:

aptitude seacrh kernel-source

komutunun çıktısında görebileceğiniz kernel-source paketlerinden uygun
olanını:

aptitude install kernel-source-<sürüm>

şeklinde kurunuz. Sonra /usr/src dizini altında bir dizin oluşacaktır:
kernel-source-<sürüm> şeklinde. Bunun adını linux olarak değiştirin
veya daha iyisi

ln -s kernel-source-<sürüm> linux

şeklinde sembolik bağ oluşturun. Bu işlemin ardından /usr/src/linux
dizini altında make menuconfig yapabilirsiniz.

Not: Debian'da kernel derlemenin en iyi yolu Debian'ın sevdiği şekilde
kernel derlemektir. Bununla ilgili olarak:
http://www.fazlamesai.net/modules.php?name=News&file=article&sid=1604
adresinden ulaşabileceğiniz dökümanı takip edebilirsiniz.

Saygılar

-Cafer