Re: hdd den apt kaynağı nasıl yapılır ?

Merhaba,

ozgur oktay nar yazmış:

Sarge CD 1-2-3 elimde mevcut. Yeni kullanıcı olduğum için sürekli programlar deniyorum . Her seferinde CD sürücüsüyle uğraşmamak için CD leri diskime kopyaladım.Fakat source olarak tanıtamıyorum.
şimdiden teşekkürler.
sevgi , saygı ve linux

source olarak tanıtabilmeniz için cd'yi kopyaladığınız dizindeki paketlere ait Packages dosyasını oluşturmanız gerekli. paketleri /home/ozgur/paketler altına kopyaladığınızı varsayalım.

cd /home/ozgur/paketler
dpkg-scanpackages . . > Packages (dpkg-scanpackages komutundan sonra gelen iki nokta önemli, iki parametre için bulunduğunuz dizini ifade ediyor, aynı şekilde bu komutu verin)

bu işlemleri yaptıktan sonra /home/ozgur/paketler dizini sources.list'e ekleyin. ekledikten sonra yaptığınız ilk apt-get update ile /home/ozgur/paketler dizinindeki paketlerin taranması gerekli. daha doğrusu ben cdrom kaynağı oluşturmada listeden gelen yardımlar sonucunda bu şekilde yapmıştım. harddisk kaynağı oluşturmanın da böyle olacağını düşünüyorum.

kolay gelsin.

Sadece sohbet ile yetinmeyin - eğlneceye de doymak için Messenger'i tercih edin! http://messenger.msn.com/?mkt=tr&DI=3490&XAPID=2584