Re: Turkce karakter/klavye problemi! Tekrar..

Merhaba,

Gnome'u 2.10 a yükseltmenize gerek yok bence. xorg
yerine /etc/X11/XF86Config-4 dosyasına bakın. Orada,

Option          "XkbLayout"     "tr"

şeklinde bir satır olması lazım. tr yerinde farklı birşey (muhtemelen
us) yazıyorsa onu tr yapın. Tabii bir de diğer yaptığınız ayarı yine
gözden geçirin. Benimki gibi farklı bir durum yoksa bu ikisinin yeterli
olması lazım.

İyi günler.