Re: xorg da son durum ve yardım talebi

Arkadaşlar, çözüm burada. Sayın Nilgün Belma Bugüner'e teşekkürler.

Prş, 2005-07-14 tarihinde 17:07 +0300 saatinde, Nilgün Belma Bugüner yazdı:
        Selam,

        Çar 13 Tem 2005 22:05 sularında, Yilmaz Bilgili şunları yazmıştı:
        > Merhaba,

        > Son kurcalamalarımda
        >
        > setxkbmap -layout tr
        >
        > komutuyla tüm sorunların düzeltiğini keşfettim. Text konsolda Tükçe
        > karakter problemi var ama dert değil. X içinde herşey normal.

        Sadece bu komut işinizi görecekse,
        /etc/X11/gdm/PostLogin/Default.sample
        dosyasını aynı dizine Default adıyla kopyalayıp, yeni dosyaya
        setxkbmap -layout tr
        satırını ekleyin. Denediğim birşey değil ama
        gdm, bu dosyanın içindekileri oturum açıldıktan sonra root
        yetkisiyle çalıştırırmış.
        Bir deneyin isterseniz.

        Esen kalın,
        Nilgün