Re: Acik kaynak kod lisansi sorusu

Can Kavaklıoğlu yazmış:
Benim yanlış hatırlamıyorsam birkaç yerde gördüğüm ve olabilir diye
düşündüğüm bir uygulama, iki lisans kullanmak. Sanırım bu biraz kendi
lisansını yapmak oluyor, mesela diyoruz ki: Benim lisansım budur:

Eğer ticari kullanmayacaksan: GNU
Eğer ticari kullanacaksan: Bana para ver!

GPL lisansli birşey de ticari amaçla kullanılabilir. Asıl ayırıcı nokta, yazılımın ticari amaçla kullanılıp kullanılmayacağı değil, türetilecek ürünün GPL lisanslı olup olmayacağı sanırım.