Re: GNOME Appletleri

Selam,

Unstable kullanıyorsanız bu tür sorunlar yaşamanız doğal. Çünkü ben de unstable kullanıyorum ve gnome ile ilgili pek çok sorun yaşıyorum. Söylediğiniz gibi özellikle applet'lerle. Mesela en son yaşadığım sorun her açılışta gnome-panel'in zaten çalıştığını belirten bir uyarı alıp duruyordum. gnome-session ile biraz oynayarak düzelttim gibi. Ancak yine bazen durup dururken hatalar verebiliyor. Sanırım gnome 2.10'un unstable depolarına taşınması işlemi tam olarak bitmedi.

Saygılar

-Cafer