Re: Merhaba :)

Merhaba,

Lütfen e-postalara cevap yazarken alıntıların bir kısmını temizlemeye
özen gösterelim. Cevabın ne olduğunu görebilmek için gereksiz yere sayfa
kaydırmak gerekiyor ve bu gün içinde çok fazla e-posta okuyan insanları
yoruyor.

Murat beyin e-postasına cevap olarak yazmama rağmen sadece bu e-posta
ile ilgili değil ricam.

İyi çalışmalar

--
Can Burak Çilingir