Re: firefox ve Acrobat reader

Merhabalar,

> Linux dagitimim Debian-Sarge. Adobe Acrobat Reader in son surumunu
> indirdim ve kurulumunu yaptim. Acrobat reader in plugin kurulumu da
> tamam. Firefox tercihler menusunde indirme  secenegi PDF icin "acroread
> ile ac" seklinde tanimli olmasina ragmen pdf dokumanlarini goremiyorum.
>
> Onerileriniz icin simdiden tesekkurler,
> Aydin

Ben de sizinkine benzer bir sistem kullanmaktayım. Ancak acrobat yerine
xpdf adındaki pdf görüntüleme programını kullanıyorum. Eğer acrobat'tın
özel bir işlevini istemiyorsanız, xpdf yi tavsiye ederim. xpdf, benim
yaptığım gibi sadece pdf görüntülemesinde kullanmak için acrobat'tan
daha sade ve kullanışlı.

Bu programı firefox a bağlı şekilde kullanabiliyorum. (arada sırada ilk
bastığımda açılmama gibi bir sorun olabiliyor, bunun firefox tan
kaynaklandığını düşünüyorum, ama çok da önemsemiyorum)

Denemediğim için bilemiyorum ama acrobat'ın bir uyum sorunu çıkarttığı
olasılığı vardır diye düşünüyorum. xpdf yi deneyin.

Can Kavaklıoğlu