Re: dijital fotoğraf makinesi ve usb

koray wrote:
> Bir kaç yerden debian ve usb hakkında yazılar okudum ancak bir sonuca
> varamadım.
> Canon Powershot A75 dijital fotoğraf makinemi sarge'a nasıl tanıtabilirim.
> Okuduğum yazılardan pek bir şey anlamadım, bu iş gerçekten bu kadar
> zahmetli ve karışık mı? Otomatik tanımasını sağlayacak bir paket yok mu?

su paketleri kurun: gnome-volume-manager gthumb dbus-1

ardindan, Desktop Preferences/Removable Drives and Media Preferences'dan
ayarlarinizi yapin. Artik takinca otomatik olarak gthumb'in import'u
calismali. Veya Gthumb'tan da fotograflari import edebilirsiniz.

Ubuntu kullanan bir arkadasimda bahsettiginiz fotograf makinesinden
vardi. Takinca sorunsuz taniyordu. Belki denemek isteyebilirsiniz.

kolay gelsin,
begin:vcard
fn:Serkan Kenar
n:Kenar;Serkan
org:Labris Teknoloji;Ar-Ge
adr;quoted-printable;dom:Teknokent/ODT=C3=9C;;Silikon Bina, 1. Kat No: 24;Ankara
email;internet:serkan@labristeknoloji.com
title;quoted-printable:Yaz=C4=B1l=C4=B1m Geli=C5=9Ftirme Uzman=C4=B1
tel;work:0312 2101491
tel;cell:0535 4182958
x-mozilla-html:FALSE
version:2.1