Sound Blaster AWE 32/64

Iyi gunler;

Celeron 300 islemcili bir makineye debian testing kurdum. Masaustu, KDE si, Office i, Printer i, Etherneti, Interneti vs. gayet verimli ve saglam calisiyor. Gelgelelim ESS Audiodrive ISA olan ses kartini Bilgi Merkezi programinda Ses sekmesinde "no audio card found" tarzi ya da KDE acilir acilmaz /dev/dsp/ yoktu falandi gibi sonuclar gozukuyordu.

Elimde bir adet de eskiden kalma Sound Blaster AWE 32/64 ISA kartı var. Zamanının en pahalı ve kaliteli Wavetable MIDI ozelligi ile bir donemler cok populer olan bu kartı da sisteme taktigimda hicbir fark olmadi. Halbuki bundan 3-4 yil once Mandrake vs. dagitimlar kullandigim donemde bu karti oldukca guzel kullaniyor oldugumu hatirliyorum.

Karti degistirdikten sonra acilista yeni donanimi kendi kendine goruyordu bugune kadarki tecrubelerimde. Ancak bunun haricinde ben mi birtakim mudahaleler yapmaliydim?

Bu karti bu cihaza takmak bence cok onemli cunku Skype vb. birseyler kullanarak yurtdisi sesli telefon gorusmesi yapma ihtiyacim var. Belki islemci yetmezse biraz overclock vs. de yapmayi deneyecegim sanirim.

Kolay gelsin.

seckiner.net reactivated. visit, see, benefit, contribute.
seckiner.net yeniden yayýnda. gelin, görün, faydalanýn,
katkýda bulunun.