Re: Re: Re: Mplayer + w32codecs + yazilarini kurdum, ama film ilesesuyusmuyor

dediginiz parametreler calisiyor, yoksa hata mesaji cikmazdi ben denedim de. -autosync parametresi ile de birseyler yaptim. Biran icin oldu sanki, ama sonra gene ayni hiza geri döndü. Benim icin illa mplayer olacak diye birsey yok. Ben xine yüklesem de olur. Zaten suan unstable deyim. Yani paketlerde(yeni) sikintilik cekmem. Ben mplayer yüklerkden, apt-get install mplayer-386 w32codecs yazip kurdum.

Xine icin sadece apt-get install xine yeter mi?
Yoksa onun icin de ayri bir codec yüklemem lazim mi?

Mplayer de dün googlede 2-3 saat aradim ama nafile. Onun icin Xine kurayim diyorum.

Saygilar