RE: Toshiba Satellite ve Pil Durumu Problemi

Bir de "acpi=off apm=on nolapic" yaparmısınız, sadece denemek için. Ben IBM
Thinkpad laptopla sizin gibi uğraşıp en sonunda acpiden (ve güzel
özelliklerinden) vazgeçip apm ile devam ettim, şimdi bir problemim yok.
Ancak yine de acpi istiyorsanız sanırım acpi betiklerine de ihtiyacınız
olacak, daha önce bana gelenleri size gönderebilirim.

Mehmet Türker
http://www.turker.name.tr