mkinitrd

	Merhaba...
	Benim şöyle bir problemim var..
	Bilgisayarımın  anakartı MSI k7n2 delta adındanda anlaşılacağı gibi nVidia
chip setli bir anakart üzerinde Sata ve Ide kanalları var ancak Sata diskim
yok buna rağmen /lib/modules/`uname -r`/kernel/drivers/ide altındaki pek çok
modülü initrd içerisinde yerleştiriyor. Pardus çalışan cd, knoppix veya diğer
live cd' ler ile sistemi açıp baktığımda çok daha az ve yeterli ide modülleri
olduğunu görüyorum .. initrd çierisindeki moduller bir kez yüklendikten sonra
boot sırasında hotplug tarafından kaldırılmak isteniyor ancak bunu yapamıyor
(hepsi ide_core tarafından kullanılıyor).  /etc/mkinitrd/mkinitrd.conf
dosyasına MODULES=dep girdim ancak bir çözüm olmadı. Acaba mkinitrd sırasında
(debian depolarından kurduğum bir kernel paketi için) initrd içerisinde
bulunmasını istemediğim modülleri listeleyebileceğim  bir dosya vs. varmı?

Dağıtım: Debian sid
ernel 2.6.10 / 2.6.11

--
Saygılar && İyi çalışmalar