Re: [Fwd: Re: [Fwd: Re: Yeni kullanici problemleri (KDE'de USB HD mount edilmesi)]]

On Wed, 2005-05-11 at 16:12 +0300, Koray wrote:
> mesaj yanlislikla sadece bana gelmis, listeye gonderiyorum
>
> Bu konu daha once de konusuldu ama bir cozum uygulanmadi gordugum
> kadarıyla.
>
> Debian turkce listeci programinin "reply-to" kismina
> "debian-user-turkish@lists.debian.org"
> yazilmasi icin ne yapilmalidir? Bunun gercekten onemli oldugunu
> dusunuyorum.
> Eger ben de dikkat etmeseydim listenin bundan haberi olmayacakti
> Hepimiz farketmeden onemli seyleri kaciriyor olabiliriz.Sonucta
> listeye
> [...]
inanin bana kisiye ozel cevap vermek istediginiz bir mektubun
yanlislikla gruba gitmesi cok daha kotu sonuclar dogurabiliyor, tersi
duruma gore.

debian listeleri mektup gonderirken, gerekli butun basliklari koyuyor,
bunlari dogru yorumlamak eposta istemcisinin elinde, ve sizin
thunderbird bunu yapamiyor. ornegin evolution'da ctrl-r kisiye
gonderiyor. ctrl-l listeye.

thunderbird o yetenegi kazanana kadar, reply-all secenegini
kullanabilirsiniz

iyi gunler,

--
-alphan