Re: ftp ye dosya atılamıyor

merhaba,

eger upgrade sirasinda apt-... kullandi iseniz, /var/cache/apt altinda
su ana kadar yaptiginiz installationlar sirasinda kullanilan deb
paketlerini gorebilirsiniz, oradan tarih sirasina gore siralar, hangi
paketleri indirdirigini ve kurdugunu bulabilirsiniz, o zaman daha
mantikli bir sonuca erisebiliriz sanirim.