RE: apt-get upgrade'de her seferinde listelenen paketler

Pzt, 2005-05-02 tarihinde 16:40 +0300 saatinde, Mehmet Türker yazdı:
> Tabiki ,
>

> Desired=Unknown/Install/Remove/Purge/Hold
> uppercase=bad)
> Description
> +++-============================================-===========================
> =================-==========================================================
> un  drm-trunk-module                             <none>
> (no description available)
> ii  drm-trunk-module-src                         2005.02.08-1
> Source for the DRI CVS trunk DRM modules

Simdi burada bir sorun var. drm-trunk-module-src indirilmis kurulmus
tamam ancak bu module derlendikten sonra ortaya cikan
drm-trunk-module-[cekirdek-surumu] seklindeki deb paketi kurulmamis.

Ancak daha onceki maillerde de belirtmistim. Cekirdek 2.6.11 icin bu
drm-trunk-module-src ye gerek yokmus.  Yeni cekirdeklerde bu module
zaten geliyormus. Ancak siz bu paketin bazi sorunlari asmak icin gerekli
oldugunu soyluyorsunuz. Orasini bilemiyorum. Bence bu duruma da emin
olmak lazim.

Bence "apt-get remove --purge drm-trunk-module-src" ile bu module
paketini kaldirin. Daha sonra 2.6.11 cekirdegin icerisinden gerekli
modulleri aktif ederek sonuca ulasmayi deneyin. Eger yok bu paket illa
gerekli diyorsaniz derleme isleminde olusan drm-trunk-module-[*].deb
paketini kurmalisiniz.

"apt-get remove --purge drm-trunk-module-src" islemi sonrasinda yeniden
"apt-get update" ve "apt-get upgrade" yapip ortaya cikan tabloyu bir
gonderin. Yine soz konusu paketler sistemde oldugu halde kurulmak icin
diretecek mi?

Yine ayni sorun olursa hepsini apt-get --purge ile kaldirin. Sonra
"apt-get upgrade" ile bir daha tabloya bakin. Bu seferde kurulmaya
diretiyorlarsa pes yani :)

Sonrasinda yeniden paketleri duzgunce kurup tekrar apt-get upgrade ile
kontrol edin. Her apt-get upgrade isleminde kurulmak isteniliyor mu
diye.

Yine problem devam ederse "apt-get upgrade" sonuclarini ve "dpkg -l"
ciktilarini yine gonderin.

NOT: "apt-get purge" ile paketleri kaldirmadan once yedeklemeniz gereken
ayar dosyalari felan varsa yedekleyin. Sonra bu sorunu halledecez derken
tumden sorun olusturmayalim :)

--
Saygilarimla,
Serdar Aytekin