skype, qt-gnome, vestel 9002 - 19', senlik :)

merhaba,
bir iki soru biriktirdim, sirayla sorayim

1. skype'de
http://lists.debian.org/debian-user-turkish/2005/04/msg00483.html
mesajinda bahsi gecen problemin aynisini yasiyorum, serdar bey'in
verdigi linkten en yeni surumu de kurdum ama fayda etmedi.
emre bey, problemi astiniz mi acaba?

2. kde'den gnome'a gecmistim, gnome altinda skype gibi qt kutuphanesini
kullanan yazilimlar kullandigimda yazı ve pencereler anormal buyuk
gozukuyor, kde'deki gibi gorunmelerini nasıl sağlayabilirim

3. Vestel 9002-FE (umarim dogrudur). 19' monitoru kullanan var ise
calistiklari Horizsync vertsync degerlerini gonderebilirler mi,
deneysel olarak 1600x1200@75Hz 'de goruntu almayı basardim ama...
hani kamera tutunca monitorunuze asaga doru siyah cizgiler kayiyormus
gibi olur ya kamerasiz da gorebiliyorum o cizgileri dikkatli bakinca,
cok rahatsiz edici,

4. senlik icin, yol ve kalacak yer organizasyonuyla ilgili, bir yandan
otobus bulamicam yer bulamicam korkusu ile hizli hareket etme, "bakayim
basimin caresine bari" durtusuyle "hep beraber gitcez iste bekle az,
aciklanir biseyler" dusuncesi arasinda kalmis durumdayim,
nedir son durum?

saygılar,
erhan

erhankesken@jabber.org
(jabberimi hareketlendirmeye calisiyorum da)