ftp ye dosya atılamıyor

Merhaba bu sabah apt-get update ile 4 dosya upgrade yaptım

Ve 1 saat önce bi kullanıcım ftp ye kopyalama yapamadığını söyledi

Proftpd kullanıyorum hak-hukuklarını kontrol ettim bi anormallik grünmüyo proftpd.conf dosyasına da baktım oda öyle hiçbir kullanıcı ftp ye dosya kopyalayamıyo

make sure you have permission to put files on the server hatası alıyorum

 Fakat mevcut bir dizini/dosyayı silebiliyor

Son yaptığım upgrade’i nasıl görebilirim bu sabaha kadar bir sorun yoktu ve upgrade dışında bi işlem yapmadım acil yardım lütfen

Teşekkürler.