xmms "yazi" sorunu

Merhaba,
Yaptigim bazi islemler sonrasinda XMMS "Dosya Acma" menusunde hicbir
"yazi" gozukmez oldu. Butonlar duruyor var, fakat uzerlerinde degerleri
yok ve islem yapmiyorlar.

Yaptigim islemler:
apt-get upgrade: XMMS guncellendi. Fakat ayni guncellemeyi yaptigim
baska bir makinada boyle bir sorun cikmadi. Bu sorun kaynagi
olabilmekten biraz uzak.

deborphan>dpkg -P cikan_kutuphaneler: Bu islemi belirli araliklarla,
ozellikle de yogun guncelleme yaptiktan sonra yapiyorum. Yaklasik 15
kutuphane dosyasi verdi. Hepsini konfigurasyon dosyalariyla birlikte
sildim. Bana en yakin ihtimal bu gozukuyor.

dpkg -l | grep ^rc>dpkg -P cikan_paketler: Sistemden --purge'siz
kaldirilmis paketlere ait konfigurasyon dosyalarini da silmek icin
yaptim. Yine yaklasik 15 paket cikti.

Soruna bunlardan biri, (belki de hicbiri emin olamiyorum) neden oldu
sanirim. XMMS'i tum konfigurasyon dosyalariyla kaldirip tekrar kurmak
bir ise yaramadi. Konsoldan calistirdigimda "limmikmod2.so" bulunamadi
hatasi disinda bir hata vermiyor ki ayni hatayi onceden de aliyordum.

Tesekkurler, iyi calismalar...