Re: apt-get upgrade'de her seferinde listelenen paketler

On Sun, May 01, 2005 at 04:30:21PM +0300, Serdar Aytekin wrote:
> Merhaba,

> Bu paketleri anladigim kadari ile http://people.debian.org/~daenzer/
> deposundan aliyorsunuz. Ve sources.list dosyanizda bu paketlerin source
> (deb-src) kaynagi var. Siz bu paketleride kurarken hazir binarylerinden
> degilde deb-src lerden derleyip kurmusunuz. Onun icin her yeni guncellemede
> bu paketlerin yeni surumleri varsa indirilip yeniden derlenilme ihtiyaci
> hissediyor.

Gozden kacirdigim bir noktayi ilave edeyim. Sizin sikayetiniz esas olarak
drm-trunk-module-src paketinden kaynakli. Ancak http://somewhere.fscked.org/laptop/
adresinden anladigim kadari ile bu module cekirdegin 2.4.23 surumunden bu yana
zaten cekirdek ile geliyormus. Onun icin kullandiginiz cekirdek surumune gore
bu pakete ihtiyaciniz olmayabilir bile. Sayet 2.4.23 oncesi bir cekirdek
kullaniyorsaniz her cekirdek guncellemesinde bu modulu yeniden derlemek icap
edebilir.

Daha once soylediklerimie ilaveten http://somewhere.fscked.org/laptop/ adresinde
sizin sorununuza cozum olacak bilgiler mevcut.

Anladigim kadari ile drm-trunk-module-src olmadan

apt-get install xlibmesa-gl xlibmesa-gl1-dri-trunk xserver-xfree86-dri-trunk

seklinde bir kurulum yeterli (yeni cekirdekler icin).

Bu durumda yine sorununuz cozume kavusacaktir diye dusunuyorum. Siz yine
yukaridaki adreste yer alan bilgilere alici gozuyle bir bakin.

--
Saygilarimla,
Serdar Aytekin