Re: Sarge üzerinde Postgresql kurulum hatasi

Merhaba

Kararsızlık konusunu bu listelerde Devrim bey ile yaptığımız yazışmadan
çıkarttım. Sanıyorum Debian paketi...

http://lists.debian.org/debian-user-turkish/2005/04/msg00460.html

Arkadaşımıza da kuracağı sunucunun profesyonel amaçlı olup ileride sorun
yaşama ihtimalı daha az olsun diye kaynak koddan kurulumu önerdim.

Ancak güncelleme vs. konularında haklısınız. Yalnız şu da var ki insan
kaynak koddan kurarken program hakkında daha çok şey öğreniyor zorunlu
olarak :)