Debian da Java kurmak ve Turquaz i calistirmak

Bu konuda tecrubeli kullanicilar sorumun ve sorunumun
ne oldugunu anlamislardir ancak kendi sorumu yeni
bastan okudugumda fotografi net bir sekilde verememis
oldugumu farkettim.

Biraz aciklama getirsem sanirim daha iyi olacak.

Java ile yazilmis ve calismak icin Java VM e ihtiyac
duyan programlar icin eger elinizde resmi olmayan bir
.deb paketi mevcut degilse Sun in sitesinden J2RE_1.4
gibi bir paket indirmek gerekmekte. Fakat debian da
gerekli olan kurulumu yaptiktan sonra

VM initialization

hatasi vermeye devam ediyor. Diger dagitimlari
kullananlar dosya haklari uzerindeki basit problemler
yuzunden bu hatayi alirken debian da cozum olmadigini
yaptim bir miktar arastirma sonrasinda ogrendim. Bu
problemi cozmeye ugrasiyorum.

Beni dusunduren bir mesele de PHP gelistirme yazilimi
olan ZEND Studio da Java ile yazilmis ve ben onu
debian ima problemsiz bir sekilde kurabilmistim.

Saygilar ve kolay gelsin.

seckiner.net reactivated. visit, see, benefit, contribute.
seckiner.net yeniden yayýnda. gelin, görün, faydalanýn,
katkýda bulunun.