Re: Beagle..ve umutsuzluk..

On Sun, Apr 17, 2005 at 08:35:19PM +0300, Alper KANAT wrote:
> Yükledim. Ama açılmıyor... Bir sürü dosyayla ilgili hata veriyor gene... :(

Sayet sorunsuz yuklenmisse su sekilde deneyelim;

# eval `dbus-launch`

ile bir tane D-Bus session'u baslatin. Daha sonra

# beagled --fg --debug

ile calistirip sorunsuz calisip calismadigi kontrol edin.
Muhtemelen "Could not find assembly dbus-sharp" seklinde bir hata
alacaksiniz. Bu hatayi gidermek icin

# cd /usr/lib/beagle
# ln -s /usr/lib/mono/dbus-sharp.dll .

Daha sonra tekrar yukaridaki komutla beagled'i calistirmayi deneyin.

Bu komutu islettiginizde yine sorunlar varsa bu sorunlari

http://beaglewiki.org/index.php/Troubleshooting%20Beagle

adresinden bulup gidermeye calisin. Cekirdeginizde eksik desteklerin
olduguna dair mesjalar alabilirsiniz. "Extended Attributes" destegi
ve "inotify" desteklerinin cekirdekte yer almasini isteyebilir.

Inotify destegi icin;

http://www.beaglewiki.org/index.php/inotify-Enabled%20Linux%20Kernel#Debian

"Extended Attributes" ile ilgili bilgiler icin de;

http://www.beaglewiki.org/index.php/Enable%20Extended%20Attributes

adreslerinden faydalanabilirsiniz. /etc/fstab icerisinden indexleme
yapacaginiz dizinide "usr_xattr" seklinde mount etmeyi unutmayin.

Bu islemlerden sonra yine "beagled --fg --debug" ile sorunsuz sonuc
almayi deneyin.

Daha sonra verilerinizi indexleyin. Bunun icin de;

http://www.beaglewiki.org/index.php/How%20to%20index%20my%20data

adresinde bilgi var.

Grafik arabirimden arama yapabilmek icin de Best'i kullanalabilirsiniz.
"best" komutu ile calistirmayi deneyin. Yukaridaki islemler sorunsuz olmussa
muhtemelen calisacaktir.

Veya "beagle-query search" seklinde komut satirindan da arama yapilabiliyormus.

Cekirdek ile ilgili ozellikler ve indexleme kismi haric beagled'i sorunsuz
calistirabildim. Ancak digerlerini denemedim. Olasi sorunlarin cozumu icin
http://www.beaglewiki.org/ adresini kullanin. Muhtemelen sonuc alacaksinizdir.

--
Saygilarimla,
Serdar Aytekin