Re: Fontlar garip gozukuyor

On Thu, 2005-04-14 at 20:36 +0300, F I R A T wrote:

> inanmıyacaksınız ama gönderdiğiniz ekran görüntüsünde fontlar
> gayet düzgün gözüküyor. Bununda tek bir açıklaması olabilir.
> monitörünüz 60Hz civarında çalışıyordur. X yapılandırmanızı
> ayarlayarak
> bunu çözebilirsiniz. Lütfen gönderdiğiniz ekran görüntüsüne bu
> sorunun yaşanmadığı bir makinede bakın.
Baktim, fakat ben hala sorunlu goruyorum (?). Bende mi bir sorun var
anlayamadim simdi. Fakat sanirim daha duzgun bir karsilastirma sansim
(ornegin duzgun gordugumu dusundugum zamandan bir screenshot da) olsaydi
ne demek istedigimi daha rahat anlatabilirdim sanirim.

> 1152x864 çözünürlük kullanıyorsunuz buda çoğu makinenin
> düşük tarama frekansında çalışmasına yol açacaktır. Sanırım sorun bu.
Ayni sey aklima gelmisti. Ve 800x600 dahil denemis ve memnun
kalmamistim. Su anda 1152x864 , 75Hz ile calisiyor.

Yardimlariniz icin tesekkurler, Recai Beyin gonderdigi fonts.conf
dosyasi ozellikle browser'daki bulaniklik sorununu cozdu gibi (gibi
diyorum cunku artik gozlerim ne dogru ne yanlis ayirdedemez hale
geldi :)).

Tekrar tesekkurler, iyi calismalar...