Re: Evolution ve Tr karakterler

On Fri, 2005-04-08 at 13:25 +0300, Erçin EKER wrote:
> Cum, 2005-04-08 tarihinde 15:59 +0300 saatinde, Leoman yazdı:
>         Evolution kullanıyorum ayarlar kısmından bütün encodingleri
> iso-8859-9
>         yapmama rağmen gelen maillerde Türkçe karaterleri göremiyorum.
> (Bozulma
>         değil Tr karakterleri siliyor direk)
>         Bu tarz bir problemle karşılaşan varmı.
>
> Sanırım yahoo hesaplarından gönderilen postaları kastediyorsunuz,
>  bu postalar "us-ascii" karakter seti tanımlamasıyla gönderildiği için
>  çoğu posta okuyucu program tarafından türkçe içerik içermiyormuş gibi
> [...]
yahoo ve benzeri web eposta araclarindan turkce ayarlari yapilmadan
gonderilen turkce karakterleri bu sekilde cozebileceginizi zannetmiyorum
(en azindan evolution'da)

html kodlarini koyuyorlar turkce karakterler yerine, evolution da mektup
html olmadigi icin kale almiyor.

burda evolution'un bir sucu yok gercekten de,

ama mektup gosterimi ya da dizin basina on tanimli karakter kodunu
degistirememesi buyuk eksiklik.

--
-alphan
http://www.bayazit.net/alphan/