Xandros ve Bootable cd

Arkadaslar Xandros 3 Open circulation cdsini indir baya begendim bir kac arkasıma kurmayı dusunuyorum ama bir sorunum var cd icerisindei bazı kurulu paketlerinii degistirmek istiyorum ama yapamadım . bn soyle yaparım diye dusunmustum cdyi linuxta bir yere atıp sonra degistirdigim paketleri ekeleyip gerekn yerlerin ayarlarını degistirip tekrar cd yazmak . ama yapamadım xandros cdsi icerindeki live klasorunde kucuk backup linux var anladıgım kadarıyla linuxun altına atamadım .. ve ogrendim ki sadece bootabl yazabiliyormuyum diyebaktıgıda onuda yapamıyorum (boot klasorunu cdye yazmayı denedim yazdım ama olmadı) arkadaslar bunu nasıl yaaprım bi kac deb degistirmek isitoyırum icerinden yardımcı olur musunuz ...

Her yönüyle sohbetin tadi ancak Messenger ile çikar! http://messenger.msn.com/?mkt=tr&DI=3490&XAPID=2584