Re: jigdo problemi

Salı 29 Mart 2005 18:50 tarihinde, Aydın Kayaz şunları yazmıştı:
> Peki adres ne olmalı ki ?
 olması gereken :
 http://ftp.tr.debian.org/debian-cd/testing/jigdo-dvd/i386/sarge-i386-1.jigdo
 hatalu adres:
 http://ftp.tr.debian.org/debain-cd/testing/jigdo-dvd/i386/sarge-i386-1.jigdo

daha açık ifade ile debain-cd / debian-cd :) "a" ile "i" harflerinin yerini
karıştırmışsınız...

--
Saygılar && İyi çalışmalar
Timu EREN (a.k.a selam)