Re: türkçe karakter sorunu

* Oguz Altun [2005-03-30 18:01:23+0300]

> evet yaptim :(
>
> Şimdi xmodmap  kullanan bir çözüme ulaştım. xterm yine çalışmıyor ama
> thunderbird, openoffice gibi unicode destekli programlar düzgün çalışıyor.

Bunu cozelim, language-env'in Turkceleme betiginde bir problem varsa
gormemiz lazim.  Rica etsem xmodmap'le yaptiginiz ayarlari kaldirip
(veya bir yere yedekleyin) sunlari yapabilir miyiz?

    set-language-env -r
    set-language-env -l tr # "Genisletilmis ayarlar" --> "Evet"

X'i kapatip tekrar girin ve bir xterm acarak su komutlarin ne
urettigini bana gonderin:

    grep XKB /var/log/XFree86.0.log
    xrdb -query
    locale
    LC_ALL=tr_TR ls varolmayan_bir_dosya
    LC_ALL=tr_TR.UTF-8 ls varolmayan_bir_dosya