Re: Debianda /var/apt/cache altýndaki paketler

archieves dizinindeki paketleri bir dizine kopyalayıp dizin içerisindeyken
#dpkg-scanpackages . . >Packages komutunu verin ardından bu dizini k3b gibi bir
programla cdye aktarın(dizin içeriğini direkt dizini değil)
dizin içine .disk diye gizli bir klasor ekleyip bunun içinede info isimli bir
metin dosyası ekleyip bu info dosyasınında cdye istediğiniz ismi verebilirsiniz.
bunu bir sitede görüp uygulamıştım,akşam bilgisayarıma kavustuğumda linki
atarım,
kolay gelsin