FW: Modem problemi...

Title: FW: Modem problemi...

Okadar enteresan ki, aynı modemi knoppix ten başka kimse tanımıyor.. delirmek üzereyim. Fazlasıyla hard bir modem ve kilit dosyası dediği şeyi çözemedim...

 -----Original Message-----

From:   VEDAT YILMAZ

Sent:   Monday, March 28, 2005 10:03 AM

To:     Debian

Subject:        Modem problemi...

Günaydın,

Küçük bir sorunum var, hafta sonu bir adet seri modem aldım ancak bir türlü tanıtamadım..

Knoppix te denediğimde de tanımıyor fakat modemlink diye bir program var, onu çalıştırdığımda modemi görüyor ve bağlanıyor. Debianda işe kilit dosyası açılamadı diye hata veriyor. modemlink programı da yok..

Sorunu nasıl çözebilirim?

Teşekkürler..