3 ses kartı 6 xmms ?

merhaba;

bir proje için 3 seskartı ile 6 xmms birbirinden bağımsız çalıştırmam
ve başlangıçta auto başlayıp çalması ayrıca herbirininde ayrı müzik
listesi olması lazım.

tek kart üzerinden bunu yapabiliyorum..fakat xmms'in ses kartı
seçimini bulamıyorum ve ayarların sabitlenmesini sağlayamıyorum.

birazdaha açmak gerekirse..
1.xmms= a.seskartı.2.xmms= a.seskatı 3.xmms= b.seskartı.4.xmms=
b.seskatı 5.xmms= c.seskartı.6.xmms= c.seskatı diyerek birbirinden
bağımsız xmms tanıtmam lazım ve yapılan ayarların sabit kalmasını
sağlamak. bu bazda çalışabilecek başka player'lar da olabilir. bu
durumu winamp'da çözüme kavuşturabiliyorum.win$bu konuda epey
maliyetli ve yapmak istemiyorum...
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.

--
Saygılarımla...