Re: Mysql dışarıdan erişim

 Merhaba ...

 Mysql varsayılan kurumda sadece 127.0.0.1 üzerinde çalışacak şekilde
yapılandırılmıştır eğer siz sisteminizdeki tüm ağ arabirimleri üzerinden
çalışmasını isterseniz bind-address bildirimini # ile kapatın yada hangi
arabirimi dinlemesini istiyorsanız o ağ arabiriminin ip adresini yazın.

Not : birden fazla ağ arabirimi için , kullanabilirsiniz sanıyorum ama
denemedim.

Salı 22 Mart 2005 19:30 tarihinde, komix komix2 şunları yazmıştı:

--
Saygılar && İyi çalışmalar
Timu EREN (a.k.a selam)