sarge kurdum ama...

Title: sarge kurdum ama...

Günaydın,

Biraz uğraştıysamda sarge kurabilmeyi başarabildim. Bir KDE oturumu açtığımda herşey normaldi.. ilk girişte güzel bir müzik çaldı falan.. ardından bir xmms açtım ve mp3 çalmaya çalıştığımda hiçbir hareket olmadı.. xmms kilitlenmiş gibi duruyordu.. oturumu kapatıp bir de gnome denemeye karar verdim ancak onda da hiçbir ses alamadım. İlk açıldığında sesleri duyabiliyordum, xmms i çalıştırdıktan sonra birdaha ses alamadım..

Benzer bir sorunu fedora core3 te yaşamıştım ve kernel güncellediğimde düzelmişti.. debian ı ilk açtığımda sesi duyunca böyle bir problem olmadığını sandım ama .....

Birde /var/www içinde html klasörünü göremeyince çok şaşırdım..

which php yazdığımda hiç bir şey görememem PHP nin kurulu olmadığı anlanmına mı geliyor..

internet bağlantım olmadığını düşünürsek ilk 2 cd den php yi kurmamda mümkün değil gibi görünüyor..

kara bahtım, kör talihim.. J

ses bari çıksa şundan.. php yi bi şekilde makineyi bi cafe ye götürüp yükleriz artık..