Sarge Netinstall kurulumu ?

Merhaba arkadaşlar,
Dün akşam Sarge 3.1'i netinstall cd'si ile kurmak istedim. Son aşamaya
kadar geldim ve Debian Yazılım Seçimi kısmında hiç bir şeyi
işaretlemeden, internetten istediklerimi ekleme yapmak niyeti ile
sistem yapılandırmasını bitirdim. Sırası ile
apt-get install x-window-system
apt-get install kde kde-i18n-tr
apt-get install kdm
komutlarını kullandım. Fakat sistemi yeniden kapatıp açtığımda  KDM
ile login olup, sonra da
xwindow ile karşılaştım. KDE yoktu.
Acaba kurmam gereken başka KDE dosyaları mı var?(İlk defa Debian kuruyorum.)
apt-get install kde kde-i18n-tr komutu KDE' nin kurulumu için yeterli değilmi ?
Yardımlarınız için teşekkürler...

Not:Yardımcı olarak kendime Serdar AYTEKİN arkadaşımızın Debian Sarge
3,1 Kurulumu yazısını kullandım.