Re: merhaba

Merhaba,

On Fri, Mar 18, 2005 at 02:31:23AM +0200, Haldun Nalbantoglu wrote:
> bende de açılmıyor... merak ettim logoyu...

Firat bey'in yapmis oldugu calismaya asagidan ulasabilirsiniz.

http://www.debian-tr.org/logo/debiantr.logo2.png

Bu logo'nun kullanildigi tasarim ornegi de yine asagida mevcut. Sagolsun
Firat bey bu logoya uygun bir tasarim dusunmus. Bunu da begeninize sunmus
olalim.

http://www.debian-tr.org/tasarim/

Birde daha once (debian-tr ilk sekillenirken) ben bir arkadasa hizlica
bir tasarim yaptimistim ancak onu hic kullanmakdik ona da asagidaki
adresten ulasabilirsiniz.

http://www.debian-tr.org/logo/debiantr.logo1.gif

Firat Bey ile tasarim uzerine gorustuk, kendisi debian-tr icin bir kac
logo, banner tasarisimi yapmaya calisacak. Listede bu konuda yetenekli
arkadaslardan da rica edelim vakti musait olanlar calisma yapabilirse
listenin begenisini kazanan birisini debian-tr'de kullaniriz.

Ayrica sitelerinden debian-tr'ye link vermek isteyen arkadaslara da
bir kac banner sunma imkani olabilir.

--
Saygilarimla,
Serdar Aytekin