Re: ah debian ah...

Merhaba,

KNOPPIX'i çalıştır daha sonra KNOPPIX'in ürettiği
XFree86 dosyasını direkt yeni sistemine at. Sorun büyük ihtimalle
düzelecektir.

VEDAT YILMAZ wrote:
Merhabalar,

Elime Debian woody cdleri geçti ve büyük bir hevesle kurdum.. sistem açılıp konsolda başlayana kadar herşey normal di. Sabırsızlıkla startx komutunu verdim ve bir dunya hata mesajı verdikten sonra başlamadı.. bir kaçtane farklı kurulum kılavuzunu inceledim ve hepsini aynen yerine getirdiğim halde bir sonuca varamadım. İnanılmaz bir hayal kırıklığı yaşadım. Xfree86 yapılandırmasını defalarca yaptım.. kaç gece uykusuz kaldığımı hatırlamıyorum..

Aynı makineye başka bir dağıtım kurduğumda hiçbir problem çıkmıyor. fakat debian ile bir türlü olmadı..

Ne yapacağımı bilmiyorum..